Ardhi
Regulamin
Nowe forum
Regulamin
Informacje o fabule
Karty Postaci
Ardhi
Las
Duży las pełen grzybów, jagód i poziomek. Zwierzołaki chętnie spędzają tu wolne chwile.
Skraj lasu
Tutaj zwierzołaki stawiają drewniane chaty. Każdy dorosły zwierzołak powinien mieć swój własny dom.
Jezioro
Kilka niedużych rzek płynących w to miejsce z biegiem czasu stworzyły naturalny zbiornik wody pełen różnych ryb. W lato zwierzołaki robią sobie tutaj kąpielisko.
Pola i łąki
Przeważnie na łąkach bawią się dzieci i młodzież. A na polach, niektóre zwierzołaki uprawiają zboże, a inne warzywa.
Smoczy Zamek
Dziedziniec
Ogromny dziedziniec pełen fontann i posągów, ale by to ujrzeć należy wejść po za mury zamku, czyli wejść ogromną bramą.
Wnętrze Smoczego Zamku
Dla każdego wampira jest osobna komnata, odpowiednio wyposażona. Po za tym są tu też salony.
Wieże
Na zamku są cztery wieże, każda w innym rogu zamku. Jest z nich bardzo piękny widok.
Loch
W lochu znajdującym się w podziemiach zamku, wampiry przetrzymują porwane zwierzołaki.
Więzienie Gereza
Cele
Kilkaset dużych cel, w których nie ma krst. Chimery mieszkają w tym dawnym więzieniu.
Dach
Idealne miejsce do patrolowania terenu w około siedlisks chimer.
Piętro
Jadalnia, która pełni rolę salonu dla chimer i łazienki.
Wioska Kipanya
Chaty
Drewniane chaty postawione przez mieszkańców. Wioska jest odizolowana od świata. Nie ma tu elektroniki ani nawet samochodów.
Pola
Pola uprawne i ogrody, na których rosną jabłonie, itp. Zwierzołaki często stąd biorą nasiona.
Offtopic
Offtopic
Rozmowy o wszystkim i o niczym.
Gry i zabawy
Różne gry wymyślane przez userów.